torsdag 13 december 2007

Reklammakarna är ljusskygga

Vi tycker att alla Sveriges reklamare och mediemänniskor ska skämmas lite. Det har nämligen uppstått ett generande samband. Sedan Resumé införde krav på inloggning för att användarna ska få lämna kommentarer på artiklarna på resume.se så har kommentarerna inte bara i det närmsta upphört där, utan ökat lavinartat på dagensmedia.se. Där behöver man nämligen inte logga in. Så när vi nu ser artiklar på Resumé som i vanliga fall skulle ha genererat tonvis av lite smått elaka inlägg är det istället tomt. Men på Dagens Media är det full rulle. Letar ni efter den karga sanningen, elaka kommentarer, rolig läsning eller något att skaka på huvudet åt vet ni att det inte bara är Resumé som gäller längre - Dagens media har precis kommit in i matchen. Skäms, reklam-Sverige, era gamla fegisar!

På dagensmedia.se skriver man inlägg i parti och minut om allt mellan himmel och jord medan...

...man på resume.se säger nästan ingenting.





Digg! DiggIt! Del.icio.us

Inga kommentarer: